Monday, August 19, 2013

#49 Louis by Mullingar Girl

Cześć nazywam się [t.i] i chodziłam do tej samej szkoły co Louis Tomlinson. Był moim najlepszym kolegą. Lou zawsze powtarzał, że będzie kimś znanym na całym świecie. Śmiałam się z niego i mówiłam, że gdy on będzie sławny polecę  w kosmos. Hahah, wiem dziecinne. Jego marzenia się spełniły, moje obietnice nie. Zwiedzał cały świat. Po zakończeniu trasy jego zespołu po USA na stronkach o 1D było napisane: "Harry i Liam zostali w USA , Niall i Zayn są w Londynie, Louisa nikt jeszcze nie widział" Bardzo dawno go widziałam :( . Tęskniłam za tym starym Tommo, który wszystkich ciągle rozbawiał i był znany w całej szkole z tego, że płata figle każdemu. Wybrałam się na spacer po Doncaster, a że mieszkałam niedaleko Louisa to przechodziłam koło jego domu. Był całkiem fajny, wydawał się być przytulny. Pod jego dom podjechał czarny samochód, z którego wysiadł Louis  ze swoją dziewczyną. Aww. Wyglądali tak słodko. Lou mnie rozpoznał bo krzyczał do mnie "Heej [t.i] , chodź do nas"  Chciał przedstawić mnie jego dziewczynie, która jak później się dowiedziałam nazywa się Eleanor. Była taka piękna. Ubrana w eleganckie i drogie ubrania, a ja w trampki i zwykłe rurki. Po zapoznaniu Lou zaproponował wspólny wypad do klubu.. Gdy zapytałam czy mogę przyjść z chłopakiem, Lou się na mnie popatrzył tak , jakby nie uwierzył, że mam chłopaka, wydawał się trochę smutny. Może to dlatego, że był zmęczony długą podróżą? Nie wiem. Mniejsza o to, nadszedł dzień podwójnej randki. Przyszłam ze swoim chłopakiem przystojnym Ed'em. Kochałam go bardzo, no właśnie kochałam. Po tej "randce" wszystko się zmieniło. Ed'owi chyba przypadła do gustu Elka, ciągle z nią gadał.. Raz nawet wyszli razem do toalety. W tym czasie ja byłam z Lou, Bardzo miły i mega pozytywny człowiek. Mówił, że nie układa mu się z El, że ona go ciągle okłamuje. Żal mi się go zrobiło, wspaniały człowiek natrafił na taką wspaniałą dziewczynę.  Dobrze, że ten wieczór  się skończył.. Było mi tak wstyd.. Wróciłam do domu, spojrzałam na telefon, a na nim sms od Ed'a : Musimy pogadać. Otwórz drzwi.. Okej, otworzyłam.- [t.i] chcę być z tobą szczery..- słucham? - powiedziałam oschle.- wtedy jak wyszedłem z El do toalety... kurde.. nie wiem jak ci to powiedzieć.. to stało sie tak szybko , zdradziłem cię z nią..- w 5 minut? Dobry jesteś. Wynoś się stąd!  Zadzwonię do Louisa, musi mnie pocieszyć.. Nienawidzę tego gnoja Ed'a i tej szmaty...- Lou wbijaj do mnie. Musimy pogadać.- za 5 minut będę. :)Ucieszyłam się. Był jedyną osobą, na którą mogłam liczyć. przyszedł Lou, był smutny tak, jak ja. Domyślam się, że dowiedział się o szybkim numerku Ed'a i Elki.. Wyrzucił ją z domu.. Smutno mi było, że taki słodziak musi tak cierpieć.- jak się czujesz? - zapytałam.- szczerze? Nie jest tak źle. I tak El nie kochałem.. Kocham tylko.... CIEBIE Zrobiło mi się tak jakoś cieplej i weselej. Świetny chłopak. :)- Też cie kocham. Pocałował mnie namiętnie, odwzajemniłam jego pocałunek. Czułam, że jest tym jedynym, bo tylko przy nim czułam się taka piękna i doceniana . :) .  Od tamtego czasu spotykamy się codziennie, minęły 2 lata  - najlepsze 2 lata w moim życiu :)
Source:http://onethingbitch.blogspot.com/2013/08/49-louis-by-mullingar-girl.html

#49 Louis by Mullingar Girl Images

2013 Defending World Champion San Francisco Giants Thread - Page 2519 ...
(267 x 400 - 51.06 KB - jpeg)

Hold On To 16!: Oh crap, another fan-girl
(500 x 352 - 286.34 KB - jpeg)

One Direction, 'I'm a Mullingar bad girl.' di ElisePerry (Cap 4) su ...
(375 x 535 - 36.66 KB - jpeg)

March 3rd , 2012 12:51 PM • 145 • delehaz • eleanorcalderlove .
(500 x 705 - 891.59 KB - jpeg)

No comments:

Post a Comment